NB! Külastamine on lubatud ainult eelregistreemisel
perioodil 01.mai – 30.september kell 09.30-12.00 ja 14.30-19.00
perioodil 01.oktoober – 30.aprill kell 09.30-12.00 ja 14.30-18.00
I korrus (101-129 tuba) : +372 56 956 305
I korrus (130-175 tuba) : +372 53 098 643
II korrus (201-232 tuba) : +372 56 470 753
II korrus (230-275 tuba) : +372 57 494 731
III korrus (301-329 tuba) : +372 57 877 047
III korrus (330-375 tuba) : +372 53 0981 91
IV korrus (401-429 tuba) : +372 57 877 302
IV korrus (430-475 tuba) : +372 51 482 69
❖
SEENIORIDEKESKUSE KÜLASTAMISE KORD
-
Üldsätted
1.1. Käesolev külastamise kord määrab kindlaks Seenioridekeskus külastajate käitumise üldised reeglid ja tingimused Seenioridekeskus viibimise vältel.
1.2. Seenioridekeskuse turvalisust käsitlevad dokumendid (tuleohutusjuhend, kodukord hoolealustele) asuvad Seenioridekeskuse infostendil.
1.3. Korra täitmine on kohustuslik kõigile Seenioridekeskuse külastajatele.
1.4. Korras reguleerimata küsimustes juhindutakse headest käitumistavadest ja kehtivatest õigusaktidest.
-
Üldised käitumisreeglid külastajatele
2.1. Hoolealuste külastamine on lubatud ainult eelregistreerisel vähemalt üks päev enne külastust. Seenioridekeskuse külastuse eelregistreerimine toimub Seenioridekeskuse hooldusosakonda valvepersonalile helistades (otse konkreetsele korrusele).
2.2. Hoolealuste külastamiseks on:
2.2.1. perioodil 01.mai – 30.september kell 09:30-12:00 ja 14:30-19:00
perioodil 01.oktoober – 30.aprill kell 09:30-12:00 ja 14:30-18:00
2.2.2. Külastuse aeg on 1 tund (Seenioridekeskuse sisehoovis või ”Paradiis”i puhkealal või ”Söör Leiton”-i kohvikus)
2.2.3. Lamavate külastamine (toas) 30 minutit (soovituslikult mitte ületada).
2.2.4. Muudel aegadel külastamine kooskõlastatakse Seenioridekeskuse personalijuhiga või teda asendatava ametiisikuga.
2.3. Klientide pakke võetakse vastu kell 9:30 – 18:00.
Seenioridekeskuse valveadministraator või hooldaja kontrollib klientidele üle antud pakkide sisu. Kiiresti riknevad toidud tagastatakse külastajale. Hoolealustele antakse pakid päeva jooksul otse kätte.
2.4. Külastajad kirjutavad infolauas külastusraamatusse oma nime, külaastatava nime, saabumise ja lahkumise kellaaja.
2.5. Külastajatel palume üleriided (välisriided) ja kotid jätta 1.korrusel selleks paigaldatud külaliste kappi ja sulgeda lukku (kapi võtme võtab külastaja endaga kaasa). Pärast külastust jätta võtme avatud kappi.
2.6. Seenioridekeskuses korraldab ja tagab valvet valveadministraator.
2.7. Seenioridekeskuse personalil on Seenioridekeskuse turvalisuse ja julgeoleku tagamiseks õigus:
– teha Seenioridekeskuses viibivatele külastajatele ja seal viibivate klientide turvalisuse ohutamise korral märkusi;
– anda turvalisuse tagamisega seotud korraldusi ja nõuda nende täitmist;
– anda korraldus teisaldada Seenioridekeskuse territooriumilt strateegilist ligipääsu takistavad sõidukid ning parkimiskorda rikkuvad sõidukid;
– pöörduda turvalisust ohutustavate isikute suhtes täiendava abi saamiseks politsei poole;
2.8. Külastajad on kohustatud arvestama vajadusel Seenioridekeskuse klientide sooviga privaatsusele ja rahule.
-
Seenioridekeskuses keelatud:
3.1. Seenioridekeskuse ruumides ja territooriumil on keelatud põletada küünlaid, teha lahtist tuld.
3.2. Suitsetamine selleks mitte ettenähtud kohtades.
3.3. Tarvitada, hoida ja levitada alkohoolseid jooke, psühhotroopseid või narkootilisi aineid
3.4. Käituda lärmakalt Seenioridekeskuse ruumides.
3.5. Tuua lõhkeaineid, pürotehnikat, tuli- ja külmrelvi.
-
NB! KÜLASTUSREEGLITE RIKKUMISEL SEENIORIDEKESKUSEL ON ÕIGUS MITTE LUBADA KÜLASTAJAID HOOLDEKODUSSE.
-
❖ ❖ Klientidele ja nende lähedastele on Seenioridekeskuses loodud suhtlemisvõimalused veebis Skype või Zoom`i vahendusel, eelregistreerimisel telefonil +372 56 94 0944.
-
TÄNAME, ET KANNATE HOOLT OMA SUGULASTE EEST!